Krajská hospodářská komora
Pardubického kraje

Úspěchy našich členů - Jaguar – Advanced Planning Services EU, s.r.o.

 

  • Trápí Vás nadměrné skladové zásoby?
  • Dáváte zbytečně slevy jen proto, abyste si vyčistili sklad?
  • Hrozí Vám ztráta zákazníků vlivem pozdních dodávek?
  • Čelíte prioritizaci ve výrobě či závozech zákazníků?
  • Máte vyšší provozní kapitál v zásobách, než by Vám bylo milé?
  • Plánovaný zisk se nedostavuje?
  • Připadá Vám, že každé oddělení táhne za jiný provaz?
  • Narážíte často na chybějící produkty či materiál na skladě, ale těch, co nepotřebujete, máte nadbytek?
  • Plánoval by se Vám nákup či výroba lépe, pokud byste na to měli více času, ale nechcete ohrozit včasné dodávky zákazníkům?

Společnost CE-PA, s.r.o. ve spolupráci s firmou Jaguar – Advanced Planning Services EU, s.r.o. pro Vás připravila 2 jedinečné semináře, protkané případovými studiemi z praxe v mnoha různých odvětví, praktickými ukázkami a materiály, které jsou přímo využitelné ve Vaší společnosti a kde bude prostor pro širokou diskusi. Kromě toho, v rámci účasti na semináři budete mít možnost prodiskutovaná témata 2 měsíce konzultovat zdarma, abychom podpořili zavedení poznatků do praxe.

 

Zkušený lektor s bohatou korporátní i projektovou historií Vás provede praktickými pohledy a možnostmi nejen Sales & Operations Planning procesu (Integrovaný Systém Řízení) a na druhém semináři také úskalími tvorby předpovědí a řízení poptávky, možnostmi využití interních i externích dat pro jejich zpřesnění.

 

Sales & Operations Planning Process (nebo také integrovaný systém řízení) je vysoce společenský proces plánování businessu jako takového, ale také operativy, a který dokáže funkčně nastavit komunikaci napříč samostatnými odděleními společnosti – od financí, přes obchod, marketing a logistiku až po nákup a výrobu tak, aby skutečně všichni „táhli za jeden provaz“. Přijďte zjistit, jak se může i Vaše firma inspirovat v procesu plánování, který úspěšně využívají firmy po celém světě.

 

Druhý seminář – Plánování a řízení poptávky – velmi praktickou formou provede účastníky základními principy tvorby předpovědi a umožní tak pochopit, jak vlastně fungují statistické programy dostupné na trhu. Tím umožní účastníkům lepší využití potenciálu těchto softwarových řešení (bez ohledu na výrobce statistického software). Navíc řada nástrojů, které budou během semináře použity při praktických cvičeních, zůstanou účastníkům k dispozici pro jejich vlastní použití po skončení semináře. Ať je již Vaše strategie řízení zásob jakákoli (výroba na sklad, na objednávku či vývoj na zakázku), zabýváte se nákupem a prodejem, pracujete v režimu just-in-time, máte k dispozici předpověď od klienta či nikoli. Přijďte se inspirovat jak lze Vaše plány zpřesnit a jaké přínosy pro Vaši firmu může takové zpřesnění přinést.

 

Mezi typické přínosy zavedení Sales & Operations Planning procesu a zpřesnění předpovědi patří mj.:

  • Delší časový horizont plánu s vyšší přesností, který přináší čas na reakci bez zvýšených nákladů
  • Možnost efektivněji nastavit pojistné zásoby
  • Snížení množství ležáků na skladě
  • Zvýšení efektivity v plánování logistiky
  • Zvýšení efektivity v plánování výroby
  • Zvýšení efektivity při plánování promocí
  • Lepší vyjednávací pozice v rámci dodavatelského řetězce
  • Synchronizace všech funkčních oddělení firmy a zkvalitnění vnitrofiremní komunikace
  • a v neposlední řadě – zajištění týmové práce a komunikace napříč firmou, případně dodavatelským řetězcem

Přijďte se inspirovat, jak Sales & Operations Planning proces funguje, jaké přínosy může mít pro Vaši firmu a jak lze přesněji sestavovat předpověď prodeje a k čemu všemu lze takovou předpověď použít, kromě tradičního nákupu materiálu či zboží a odneste si praktické informace využitelné ve Vaší firmě.

 

Kde?

V příjemném prostředí Hotelu Vyhlídka****, Pozlovice 206, 763 26 Luhačovice

Na požádání Vám zajistíme ubytování v místě konání semináře (oba semináře jsou 2 denní).

 

Kdy?

  • Integrovaný systém řízení (Integrated Business Planning / Sales & Operations Planning Process)

12.-13.6.2019

  • Řízení poptávky a předpověď prodeje – Best Practices

18.-19.6.2019

Podrobnější informace včetně detailního programu semináře je v přiložené pozvánce.

 

Registrujte se včas – počet míst je omezen, abychom zachovali prostor pro kvalitní diskusi a individuální přístup.

Radka Dvořáková
E-mail: Radka.dvorakova@ce-pa.cz
Telefon: +420 604 251 808

 

Podrobnosti naleznete v souvisejících souborech.

 

 

 

Členská firma Jaguar Advanced Planning Services úspěšně dokončila implementaci Sales and Operations Plannning procesu ve skupině Walmark.

Další informace najdete v příloze a celou tiskovou zprávu najdete: https://www.systemylogistiky.cz/2019/01/18/jaguar-aps-uspesne-implementoval-sop-proces-ve-skupine-walmark/?utm_source=emailkampane.cz&utm_medium=email&utm_campaign=sl-news-test

 

O Jaguar-Advanced Planning Services – společnost byla založena v roce 1998 v Torontě. Její služby jsou postaveny na hlubokých zkušenostech z velkých korporací a za dobu podnikání dále z konzultačních projektů po celém světe. Jagura-APS poskytlo školení již více než 1000 profesionálů v USA/Kanadě, EU, na Střením východě a v Asii. Evropské zastoupení reprezentuje Jaguar – Advanced Planning Services EU, s.r.o. v České Republice. Jaguar-APS se zabývá plánováním v oblasti poptávky a nabídky a souvisejícími tématy jako je optimalizace zásob, statistické předpovědi, vytěžování dat a další.

 

Související soubory